Syltbullebloggen

söndag 10 april 2005

Småkakor? Heter ni småkakor?

Ett veritabelt spörsmål, om än något åt det smeblade hållet. Svaret är inte så lätt att det kan beskrivas med en enkel fritös, men ge mig en stund att begrunda angelägenheten så ska jag fylla den med tatbelagda strylornament.
Diskmedel ber här att få ansluta till Syltbullebloggen, i hopp om att tillföra en toderatets gärning – ty det blir inte tal om en hetbar medan jag vistas häderstädes. Som en förvarning vill jag nämna att Blyber häromveckan kom med en förfrågan till undertecknad angående smebeltorskar, helt obesvärat, som om Antifrikatet aldrig ens ansökt om torkskåp. Vilken freblad bevästrning!
Huder som hafver vill jag bara meddela ett "Meblistrel!" och därmed anse detta plenum absolverat.

Vribyl.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home